Klook.com

Thursday, January 5, 2017

,

The group who thinks about 'weird' things on TV

is Beast

Q: A question for Yoseob who's famous for having a small head! Are there any uncomfortable things you feel because of your small head? -> Are there any other part of your bodies that is just as small as your head?

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
DJ: 'Don't laugh! It will be weird if you laugh!!'
Beast: Why why?

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
DJ: *feels restless*

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
JH: I'm confident!
DJ: I told you not to do it!!
JH: What did I do?? *confused*

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
YS: I did nothing *flustered*

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
Don't laugh!! You're all thinking about something 'weird'!

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
Beast: *bursts out laughing*

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
DJ: Don't laugh! Think about your mother!

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
'Think about mom! Think about sad things!'

방송에서 단체로 이상한 생각하고있는 남자아이돌 | 인스티즈
'And they all keep saying that for a long time'


-Ah.. Yoon Dujun is so freaking funnyㅋㅋㅋ

-These cutiesㅋㅋㅋㅋ

-'Think about mom! Think about sad things!'ㅋㅋㅋ

-Dujun-ah..ㅋㅋㅋㅋ

-So what was the answer?ㅋㅋㅋㅋ

-'Think about mom!'ㅋㅋㅋㅋ

-I knew it would be about this episode of Music Bank just by reading the titleㅋㅋㅋ

-This is one of the times that makes me realize that they're already 8 years into their debutㅋㅋㅋ

-You have to watch the full videoㅋㅋ They were slapping their own thighs as they said thatㅋㅋ

-BTOB.. They once got the same question and they answered it by drawing it..ㅋㅋㅋ

-I think I understand now..ㅋㅋㅋ

-They're so cuteㅋㅋㅋㅋ
trazy.com