Klook.com

Monday, April 24, 2017

, ,

The graduation pictures of Produce 101 Season 2's trainees

These are the graduation pictures of those trainees who look very quiet and don't talk much in the showㅋㅋㅋ a.k.a potential trainees.

Kim Taewoo, who got a sty on his eyes on the day where they take graduation pictures out of the other days

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Park Woojin, who let the world take over his body.

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Ha Seungwoon, the king of good timing. He jumped at the right time and succeeded to make himself look tall. 

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Lee Gunhee, whose collarbones are to die for.

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Kim Donghan, who got thousands of kisses all over his body, but little did you know he went to an all-boy high school.

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Jung Sewoon, whom we thought only knew how to hold microphone and guitar. He also knows how to hold his nose.

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
B-B-B-Black sunglasses Ong Sungwoo
(Using IU's Leon as the reference)

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Yoon Huiseok, the flower boy.

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Kim Taemin, who loves to communicate with invisible men.

But that doesn't mean they don't have serious-looking graduation pictures too.

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Kang Daniel

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Hwang Minhyun

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Kim Jonghyun

프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
Lee Woojin a.k.a Ryan who graduated from an international kindergartenㅋㅋㅋ

These are the same guys:
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈
프로듀스101이 아닌 졸사듀스101 해야될듯한 연습생들 | 인스티즈


-Look at those captionsㅋㅋㅋㅋ Sewoon and Huiseok are so cute...

-Yoon Huiseok somehow looks like the mixture of Taekwoon and Hakyeonㅋㅋㅋ

-Donghan is such a cutieㅋㅋㅋ

-Woojin doesn't change at allㅋㅋㅋ He still looks exactly the sameㅋㅋㅋ

-Huiseokㅋㅋㅋ I guess you have to hold a flower in your graduation pictures if you want to enter Jellyfish Ent.ㅋㅋㅋ

-International kindergartenㅋㅋㅋㅋㅋ

-Danielㅠㅠㅠ

-That jumping guy, thoughㅋㅋㅋㅋㅋ

-That styㅋㅋㅋㅋ I shouldn't be laughing, thoughㅋㅋㅋㅋㅋ

-Daniel is so freaking cuteㅠㅠㅠㅠ 

-Black sunglassesㅋㅋㅋㅋ

-Who's Kim Jonghyun? He looks so handsome..

-Park Woojin loves to assault my weak heart..

-Anyway, Kim Donghan is so freaking handsome..

-I lost it at that styㅋㅋㅋㅋ

-Kim Jonghyun looks like Lee Minho in that graduation picture..

-I'm dying because of Lee Woojin's cuteness..

-Little Woojin is so cute..ㅠㅠ
trazy.com