Klook.com

Sunday, December 31, 2017

, ,

Taeyeon arrived in South Korea after having a great sleep

This was taken on June, during the Asian Tour she did.
These pictures are from the concert on the previous night:

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈

Her flight was right after the concert ended, she arrived in South Korea in the early morning:

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
We can tell towards which direction she slept just by looking at her hair

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
Dazed out

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
Her soul wasn't with her at the time

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
'Who am I...'

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
'Where am I...'

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
It was quite chilly at that time

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
But still, she didn't forget to greet her fans who came to the airport in the early morning to see her..

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
She also greeted the reporters who were there

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
Her hair, though..ㅋㅋㅋ

비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
비행기에서 거하게 자고 입국한 태연.jpg | 인스티즈
Taengoo waved them goodbye and threw fans a kiss before leaving the airport


-So cute..

-Taengoo is seriously so cute..ㅠㅠ

-So cute..ㅋㅋㅋ She even greeted the reporters..ㅋㅋㅋ

-She looks lovely..ㅋㅋㅋㅋ

-So cute..ㅋㅋㅋ Even much cuter since she's really tiny..ㅋㅋㅋ

-Look at how adorable her bed-hair is..ㅋㅋㅋㅋㅋ Seems like she had some great sleep back in the plane..ㅋㅋㅋ

-How could her face not swell at all..ㅠㅠ She looks adorable..ㅠㅠ

-Whoa.. She's really tiny.. Such a cutie..

-She's truly a fairy..ㅠㅠ

-Wear something warmer..ㅠㅠ

-I can't believe that woman is going to turn 30 soon..ㅠㅠ 

-So cute.. So so so cute..ㅠㅠ Taengoo..ㅠㅠ

-Her face looks so soft.. So cute..ㅠㅠ

-The cutest person in the world..ㅠㅠ

-Whoa.. She still looks like a Goddess even in the state where she just recently woke up..ㅠㅠ

-Oh.. I can see a little bit of Wendy in her..
trazy.com